Regulamin
- Kategoria: Artykuły
- Opublikowano: wtorek, 29 marzec 2016
- Odsłony: 2646
Regulamin sklepu internetowego określa zasady i warunki sprzedazy towarów dostępnych na stronie internetowej pod adresem
§ 1. animar-meble.com.pl jest własnością firmy ANIMAR Sylwester Jańczak, dane firmy: 98-400 Wieruszów, ul. Teklinowska 16A , NIP: 619-000-68-29, REGON: 3355695.
§ 2. Forma prawna, dokumentowanie sprzedaży
Działamy jako zarejestrowana firma, wszystkie podane przez nas ceny są cenami brutto. Na życzenie wystawiamy faktury VAT, jeżeli chcecie Państwo fakturę, proszę o taką informację po zakupie, bez tej informacji standardowo wystawiamy paragon. W przypadku wystawienia faktury proszę także o informację, czy wystawiamy ją na osobę prywatną czy na firmę.
§ 3. Ogóle warunki składania i realizacji zamówień:
- Klient może składać zamówienia przez całą dobę 7 dni w tygodniu za pośrednictwem serwisu animar-meble.com.pl. Sklep zastrzega sobie możliwość wyznaczenia dni, w których zamówienia nie będą realizowane, po uprzednim podaniu informacji o tym fakcie na stronie serisu.
- Sklep nie realizuje zamówień w dni ustawowo wolne od pracy.
- Zakupu dokonuje się poprzez umieszczenie wybranych produktów w koszyku, a następnie podanie danych kontaktowych, adresu i sposobu dostawy oraz wyboru i dokonaniu płatności.
- Sklep realizuje zamówienia złożone przez osoby zarejestrowane w serwisie, jak i osoby nie posiadjące rejestracji.
- Klienci nie zarejestrowani w serwisie dokonują zakupów podając informacje tj: imię, nazwisko, adres dostawy, adres e-mail, telefon.
- Klient będący przedsiębiorcą podaje następujące dane: nazwa firmy, adres, NIP.
- Klient składając zamówienia zawiera umowę sprzedaży zamawianych towarów ze sklepem.
- Po dokonaniu zakupów w serwisie Klient jest informowany drogą mailową. Klient otrzymuje wiadomość mailowa o dokonaniu zakupów oraz informację o statusie realizacji złożonego zamówienia.
- W przypadku wyboru przez Klienta zapłaty w formie płatności online (przelew standardowy) realizacja zamówienia następuje po otrzymaniu zapłaty za zamówiony towar.
- W przypadku wyboru przez Klienta płatności przez PayU, PayPal realizacja zamówienia następuje niezwłocznie po otrzymaniu przez sklep potwierdzenia o zrealizowanej płatności.
- Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem dostępności towaru w chwili złożenia zamówienia. Jeżeli zamówiony przez klienta towar jest niedostępny, sklep poinformuje o tym fakcie Klienta w ciągy 1 doby.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności w przypadku niedostarczenia lub opóźnień w dostawie zamówionych towarów wynikających z błędnie podanych przez Klienta danych kontaktowych (adres dostawy, numer telefonu itp.).
- Klient ma prawo zmian w złożonym zamówieniu. Koszty poniesione przez sklep w związku z dokonaniem zmian przez Klienta po realizacji (wysyłki) zamówienia obciążają klienta.
- Modyfikacji zamówienia można dokonać drogą mailową lub telefonicznie.
- W przypadku rezygnacji przez Klienta z wcześniej opłaconego, a nie wysłanego zamówienia zwrot kosztów następuje niezwłocznie (do 14 dni) na rachunek bankowy lub inny preferowany sposób płatności.
- Sklep zastrzega sobie prawo do wyłączenia z możliwości użytku niektórych opcji dostawy towarów lub form płatności za zamówienie o czym Klient będzie informowany przy składaniu zamówienia na te towary.
§ 4. Oferta sklepu i ceny towarów:
- Ceny towarów wyrażone są w złotówkach i zawierają podatek VAT.
- Ostateczną ceną oferowanych towarów jest cena aktulana w chwili złożenia zamówienia.
- Oferta sklepu jest wiążąca dla składającego jeżeli Klient potwierdzi jej otrzymanie. Potwierdzeniem otrzymania oferty sklepu jest złożenie zamówienia przez Klienta.
§ 5. Rodzaje form płatności dostępne w sklepiem animar-meble.com.pl
- Przelew tradycyjny.
- Płatność gotówką przy odbiorze
- PayU.
- PayPal.
§ 6. Zakup na raty
Istnieje u nas możliwość zakupu naszych wyrobów na raty. O szczegóły proszę pytać mailowo lub telefonicznie.
§ 7. Czas realizacji zamówienia
- Sklep zastrzega sobie termin do 14 dni roboczych na przygotowanie przesyłki do nadania.
- W przypadku opóźnienia realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od sklepu, Klient zostanie poinformowany drogą mailową lub telefoniczną.
- Towary objęte zamówieniem dostarczane są do Klienta na wskazany przez Niego adres za pośrednictwem dostawcy zgodnie z wybraną przez Niego formą dostawy i płatności.
§ 8. Koszt dostawy wyliczany jest po dodaniu produktów do koszyka.
§ 9. Reklamacje:
- Wszystkie oferowane przez nas meble są nowe, nieużywane i są naszymi wyrobami.
- Produkcja odbywa się z wykorzystaniem surowców ogólnie dostępnych na rynku, w sytuacji, w której podlegają atestowaniu bądź certyfikacji, mają one stosowne atesty.
- Jeżeli oferowany przez nas wyrób nie jest naszej produkcji, jest używany lub jest wyprzedażą z ekspozycji, w opisie aukcji będzie wyraźnie zaznaczone jego pochodzenie jak również stan.
- Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku, gdy zamówiony towar posiada wady, jest niezgodny z umową
Uszkodzenie towaru w transporcie
W przypadku dostawy kurierem:
- proszę nie kwitować odbioru towaru przed obejrzeniem paczki (częsta praktyka ze strony kurierów),
- proszę dokładnie ocenić stan opakowania zewnętrznego, w przypadku jakiegokolwiek przedarcia, przetarcia folii lub kartonów prosimy o zgłoszenie to kurierowi oraz sprawdzenie stanu towaru pod opakowaniem, (nie ma możliwości rozpakowania przesyłki nie budzącej zastrzeżeń przed pokwitowaniem odbioru),
- Jeżeli uszkodzone było tylko opakowanie to OK ;)
- Jeżeli towar pod opakowaniem jest uszkodzony, proszę spisać z kurierem protokół szkody (kurierzy niechętnie spisują ten dokument, ale proszę nalegać - pozwoli to ułatwić procedurę reklamacyjną). Protokół szkody to odrębny dokument a nie adnotacja na licie przewozowym, jeżeli kurier nie będzie miał takiego druku MUSI on wpisać informację o uszkodzeniu przesyłki na liście przewozowym i dojechać do Państwa np. na drugi dzień z drukiem protokołu. Na protokole proszę opisać zakres uszkodzeń opakowania oraz towaru.
- Proszę poinformować nas o zaistniałej sytuacji (najlepiej mailem), dołożymy wszelkich starań, abyście Państwo otrzymali towar bez zastrzeżeń, natomiast wszelkie dochodzenia reklamacyjne prowadzone są już tylko pomiędzy nami a firmą kurierską - w przypadku odbioru towaru z nieuszkodzonym opakowaniem, w którym po rozpakowaniu okazało się, że towar jest uszkodzony, proszę skontaktować się z nami, my przekażemy informację o dalszym sposobie postępowania.
- W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji Klient powinien skontaktować się ze sklepem za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. a następnie dostarczyć reklamowany towar wraz z dowodem zakupu.
- Wszystkie reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie po otrzymaniu przez sprzedawcę reklamowanego towaru.
- W przypadku, gdy Klient odeśle reklamowany towar, Sklep zwróci mu koszty jego nadania na wskazany przez Klienta rachunek bankowy lub przekazem pocztowym pod adres wskazany w zamówieniu, wyłącznie pod warunkiem pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
- Gdy składana przez Klienta reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, Sklep wymieni towar na nowy i wyśle go do Klienta na własny koszt. W przypadku, gdy wymiana nie będzie możliwa z przyczyn obiektywnych, Sklep zwróci Klientowi pełną należność za zakupiony towar niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji.
§ 10. Odstąpienie od umowy/zwroty:
- Zgodnie z obowiązującym w naszym kraju prawem, macie Państwo możliwość zwrotu wyrobów zakupionych w Internecie w terminie do 14 dni, bez podawania przyczyny. Proszę jednak mieć na uwadze, że dokonując takiego zwrotu, Państwo jako kupujący pokrywacie koszty transportu, zarówno do Państwa jak i od Państwa do nas.
- Proszę mieć na uwadze, że w przypadku transportu kurierem, cena transportu może osiągnąć wartość niektórych wyrobów, także prosimy o przemyślane zakupy. Do zwrotu przyjmujemy jedynie towary nieużywane, nie ma możliwości przyjęcia zwrotu mebla, który dostarczony w elementach został przez Państwa zmontowany i następnie zdemontowany.
- W przypadku zwrotu towar powinien być zapakowany przynajmniej tak jak zapakowany był przez nas. W przypadku zwrotu towaru, zwrot kosztów jego zakupu zostanie dokonany przez nas po otrzymaniu towaru i ocenie jego stanu. Jeżeli okaże się, że mebel był montowany, lub w jakikolwiek sposób został uszkodzony, jego wartość zostanie pomniejszona adekwatnie do uszkodzeń.
Sklep może odstąpić od umowy w przypadku:
- Podania przez Klienta nieprawidłowych lub fałszywych danych przy składaniu zamówienia,
- Braku kontaktu z Klientem pod podanym w zamówieniu numerem telefonu lub adresem e- mail,
- Nieprawidłowego złożenia zamówienia przez Klienta,
- Uznania przez Sklep, że występuje podejrzenie działania Klienta niezgodnie z powszechnie obowiązującym prawem lub nadużycia prawa, w szczególności: hackerstwa, użycia cudzych danych identyfikujących w Sklepie, podszywania się pod inną osobę.
§ 11. Gwarancja
Produkowane przez nas wyroby objęte są gwarancją producenta, która obejmuje wszelkie awarie, usterki i niedociągnięcia wynikłe z naszej winy. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń towaru wynikających nieprawidłowego montażu mebli, powstałych podczas niewłaściwego przenoszenia mebli (np. wyrwanie ślizgów wynikłych z przeciągania po nierównej powierzchni), czy niewłaściwego użytkowania naszych wyrobów (np. traktowanie łóżek jak trampolin dla dzieci).
§ 12. Dane osobowe:
- Klient wyraża zgodę na przetwarzanie przez Sklep danych osobowych podanych przez niego w procesie rejestracji konta w Sklepie Internetowym oraz korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym dokonywania zakupów w Sklepie Internetowym.
- Klient wyraża zgodę na udostępnianie danych osobowych niezbędnych do dokonania płatności za towary zakupione w Sklepie, Spółce PayU SA z siedzibą w Poznaniu (KRS nr 0000274399).
- Dane osobowe przetwarzane są przez właściciela serwisu: www.animar-meble.com.pl
- Dane osobowe przetwarzane są w celu świadczenia usług drogą elektroniczną, zawierania z Klientem i wykonywania umów sprzedaży produktów zamówionych przez Klienta w Sklepie Internetowym. Dane osobowe będą przechowywane w sposób uniemożliwiający dostęp osobom trzecim zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 j.t. ze zm.).
- Każdemu Klientowi przysługuje prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
§ 13. Zasady sprawnej i bezkonfliktowej dostawy
- Proszę dopilnować, aby przekazany nam adres dostawy był kompletny i prawidłowy;
- W obu opcjach dostawy niezbędne jest podanie aktualnego dostępnego, numeru telefonu kontaktowego;
- Zarówno kurier jak i nasz kierowca nie mają obowiązku wnoszenia czy montażu mebli. Sprzedajemy wyroby duże gabarytowo, także po uzgodnieniu dostawy proszę zadbać o to, aby nie była ona przyjmowana np. przez dziecko lub samą schorowaną osobę;
§ 14. Formy kontaktu
- e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- tel: +48 62 58 10 113, +48 668 814 582
- formularz kontaktowy na stronie sklepu
§ 15. Postanowienia końcowe
- Regulamin obowiązuje od 01.10.2016r.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, jak również przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2002 r. Nr 141, poz. 1176 ze zm.) i Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U z 2012 r., Nr 1225 j.t.).
- Oferta animar-meble.com.pl przeznaczona jest dla osób pełnoletnich.
- Sklep, pod warunkami opisanymi poniżej, może dokonywać zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, takich jak: zmiana przepisów prawa; zmiana sposobów płatności i dostaw; zmiana zakresu, odpłatności lub formy prowadzonej sprzedaży, zmiana adresu Sklepu - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
- W przypadku planowanej zmiany Regulaminu, Sklep w terminie 14 dni przed planowaną zmianą poinformuje o zmianie Klienta poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej pod adresem www.animar-meble.com.pl oraz wysłanie informacji drogą e-mail.
- W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych, Klient będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.
- Zmieniony Regulamin wiąże Klienta, jeżeli Klient został prawidłowo powiadomiony o jego zmianach i nie odstąpił od umowy.
- Zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Klientów będących jednocześnie konsumentami i korzystających ze Sklepu przed dniem wejścia w życie zmian, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane umowy sprzedaży.
- Sklep oświadcza, że w ramach świadczenia usług opisanych w Regulaminie, Klient ma zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Klient akceptując treść Regulaminu oświadcza tym samym, że nie naruszy powyższego zakazu.
- Spory powstałe pomiędzy Sklepem a Klientem będącym jednocześnie konsumentem zostają poddane pod rozstrzygnięcie właściwym sądom powszechnym.
- Niniejszy regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej przez Klienta ze Sklepem.§ 10. W sprawach nieuregulowanych powyższym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. Nr 22 poz. 271.